czwartek, 12 stycznia 2012

Bombki filcowane

Dziś zaprezentuję moją pracę z II edycji warsztatów Rękoczyny, w której miałam możliwość uczestniczyć, Na spotkaniu z filcowania na sucho pozostała mi ta bombka, którą robiłam dla synka. Do świąt udało mi się zrobić jeszcze kilka bombeczek, które rozdałam w prezencie dla rodziny., Bombeczki te przyozdobione są koralikami, cekinami i kolorowymi pasemkami z wełny czesankowej. To moje pierwsze prace więc jeszcze z niedociągnięciami. Rodzinie i znajomym podobały się jednak bardzo.

Pomarańczowa bombka z bałwankiem i śnieżynkami zrobiona na warsztatach




Żółta bombka z cekinowymi gwiazdkami

Pierwsza bombka zrobiona w domu

Niebieska bombka zrobiona dla chrześnicy




Bordowa bombka z cekinowymi kwiatami




Fioletowa bombka dla mamy




Bordowa bombeczka w kółeczka


Różowa bombka z kwiatem



Przepraszam za jakość zdjęć , pogoda i sprzęt nie sprzyjały robieniu ładnych zdjęć!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz