niedziela, 17 marca 2013

Dłuuuuugo mnie nie było.....

Witam serdecznie  tych co czasem zaglądają na mój blog. Z powodu jesienno zimowych prac w domu i wiele innych wymówek, o których nie będę tu pisać miałam całkowity zastój w tworzeniu czegokolwiek. No może troszkę coś robiłam, ale o tym może w którymś poście wspomnę. A najczęściej to zaglądałam na inne blogi i oglądałam, podziwiałam itd Tak się zbierałam i zbierałam, aż w końcu dzisiaj jestem tu na blogu. Ostatnio zacięcie to mam .ale nie do tego co trzeba. Ta cholerna zima już mnie wkurza, ciągle jestem senna i niewyspana. Chociaż powiem, że lubię siedzieć w zimie w domku w ciepełku. No dobra! Nie zanudzam. Ostatnio udało mi się dotrzeć do Pracowni mojej znajomej, gdzie stworzyłam kartkę wielkanocną. A to relacja mojej wizyty.
 Przy okazji zapraszam do odwiedzenia pracowni przesympatycznej Pani Iwony. Pozdrawiam wszystkich i życzę nam szybkiego nadejścia wiosny!!!!
I zdjęcia tej kartki o tematyce wielkanocnej.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz