środa, 30 marca 2011

Urodzinowa kartka niebiesko - zielona

Wczoraj mój mąż miał urodziny. Tak naprędce zrobiłam dla niego kartkę. Troszkę mi się zeszło ze stemplowaniem napisu. A pomagał mi w tym synek. tak , że złączył ze sobą
2 tusze: zielony i niebieski ! Wyszedł taki śmieszny kolor. Ale na szczęście miałam jeszcze drugi tusz w ładniejszym odcieniu zieleni, który do tego wykorzystałam.

Użyłam do tej karteczki następujących przydasi:
papier wizytówkowy niebieski marmurkowy, papier ozdobny do skrapbookingu wzór nr 6
(Creative Hobby), poduszeczki do stempli Heyda, stemple drewniane alfabet nr 7
(Studio G), dziurkacz ozdobny brzegowy Concha, ćwieki Brights, puszyste aplikacje Draft (niebieskie serduszko), naklejki (2 kwiatuszki),  samoprzylepne klejnoty szafirowe-serduszko oraz tasiemkę "Wiosna" i kwiatki materiałowe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz